Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Pro klienty > Podávání stížností a pochval

Podávání stížností a pochval

Vážení klienti, zaměstnanci, osoby přicházející do zařízení, pokud dojde k situaci, kterou vnímáte jako porušení vašich práv nebo práv vašich blízkých, máte možnost podat stížnost. Pokud chcete svoji připomínku vznést ihned, neváhejte a obraťte se na pracovníky ve službě, vedoucí pracovníky oddělení služby DS, DZR nebo sociální pracovnice. Pokud má vaše připomínka závažnost stížnosti, máte možnost ji napsat nebo zatelefonovat řediteli domova nebo zřizovateli což je Kraj Vysočina. V záležitostech týkajících se registrací sociálních služeb a s tím věcí souvisejících na Krajský úřad Kraje Vysočina - Odbor sociálních věcí. Jak přesně postupovat při podání stížnosti se dočtete v Manuálu - Chci podat stížnost, co potřebuji znát a vědět (viz. odkaz se zvýrazněným textem níže).

Kromě stížností vítáme také pochvaly.

Stížnosti i pochvaly jsou pro nás nástrojem pro posouzení a zvyšování kvality poskytovaných služeb.

CHCI PODAT STÍŽNOST .pdf