Domov pro seniory Mitrov, p.o.
Mitrov 1, 592 53 Strážek
HLEDÁME do naší organizace
ADMINISTRATIVNÍ/-HO A SPISOVOU/-ÉHO PRACOVNICI/-ÍKA
Co od Vás očekáváme?
- minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou,
- dobře se orientovat v administrativě,
- že dokážete obstojně pracovat na počítači, ajťáka z Vás ale mít nemusíme,
- samostatnost, pečlivost a týmovou spolupráci,
- komunikační a organizační schopnosti,
- schopnost učit se novým věcem,
- schopnost pohybovat se autem, podpořenou řidičským průkazem skupiny B.
Co od nás získáte?
- perspektivní zaměstnání ve státní sféře,
- zajímavou a různorodou práci v přátelském týmu,
- příjemné pracovní prostředí,
- rád/a se vzděláváte? - rádi Vám přispějeme na externí kurzy nebo školení v rámci své pracovní doby, a tím posunout pracovní skills o kus dál,
- 25 dnů dovolené,
- příspěvek na dopravu do zaměstnání,
- 8. platovou třídu,
- další benefity z FKSP:
- příspěvek na stravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na vitamínové balíčky
- příspěvek na životní a pracovní jubileum a další.
Co bude náplní Vaší práce?
- komplexně zajišťovat elektronickou a spisovou službu, předarchivní péči o dokumenty,
- zajišťovat doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek,
- vést spisovou agendu organizace,
- usměrňovat a koordinovat spisovou službu, včetně zpracování skartačních návrhů
a zpracování příslušných vnitřních předpisů,
- zpracovávat podklady do Registru smluv, zveřejňovat nově uzavírané smlouvy s plněním nad 50 tis. Kč bez DPH, vést evidenci smluv,
- zajišťovat administrativu směrnic a metodik organizace,
- zajišťovat agendu vnitřních předpisů (přijetí změn, nahrání aktuálního souboru na server a zveřejnění).
- zaprotokolovávat dokumenty a vedení jejich evidence včetně korespondence,
- administrativní práce dle potřeb vedoucího úseku provozního,
- administrativní práce dle potřeb ředitele.
Co musíte doložit?
- Písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
- jméno a příjmení, titul zájemce,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost zájemce,
- místo trvalého pobytu,
- datum a podpis zájemce.
- K přihlášce je nutno doložit:
- strukturovaný životopis,
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- v případě přijetí do pracovního poměru, nutné doložení výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců.
Kde budete pracovat?
- Místo výkonu práce: Mitrov 1, 592 53 Strážek
- Pracovní doba: 6. 00 – 14. 30 hod.
Kde a do kdy čekáme na Vaše přihlášky v písemné podobě?
- Na adrese : Domov pro seniory Mitrov, p. o., Mitrov 1, 592 53 Strážek, do 14. 4. 2023
- Po předchozí domluvě nabízíme možnost prohlédnout si zařízení a získat podrobnější informace o uvedené pozici ještě před vlastním výběrovým řízením.
- Na obálku napište: " Výběrové řízení – Administrativní a spisový pracovník“.
.
- Kontaktní osoby:
- Zuzana Svobodová, tel.: 566 591 811, mob.: 603 707 214, e-mail: mzdy@domovmitrov.cz
- Marta Musilová, tel.:566 591 818, mob.: 603 718 583, e-mail: ekonom@domovmitrov.cz
Nástup je možný od 1. 5. 2023, případně dle dohody později.
Přílohy přihlášky uchazečům nevracíme, můžete si je osobně vyzvednout do 30 dnů po ukončení výběrového řízení v kanceláři personalistky. Nevyzvednuté přílohy skartujeme.
Vyhrazujeme si právo zrušit výběrové řízení
a nevybrat žádného z uchazečů bez udání důvodů.