Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Volná pracovní místa > HLEDÁME ADMINISTRATIVNÍ/HO PRACOVNICI/ÍKA

HLEDÁME ADMINISTRATIVNÍ/HO PRACOVNICI/ÍKA



Domov pro seniory Mitrov, p.o.
Mitrov 1, 592 53 Strážek                                                                           

 

HLEDÁME do naší organizace

ADMINISTRATIVNÍ/-HO  A SPISOVOU/-ÉHO PRACOVNICI/-ÍKA

 

Co od Vás očekáváme?

  • minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou,
  • dobře se orientovat v administrativě,
  • že dokážete obstojně pracovat na počítači, ajťáka z Vás ale mít nemusíme,
  • samostatnost, pečlivost a týmovou spolupráci,
  • komunikační a organizační schopnosti,
  • schopnost učit se novým věcem,
  • schopnost pohybovat se autem, podpořenou řidičským průkazem skupiny B.

 

Co od nás získáte?

  • perspektivní zaměstnání ve státní sféře,
  • zajímavou a různorodou práci v přátelském týmu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • rád/a se vzděláváte? - rádi Vám přispějeme na externí kurzy nebo školení v rámci své pracovní doby, a tím posunout pracovní skills o kus dál,
  • 25 dnů dovolené,
  • příspěvek na dopravu do zaměstnání,
  • 8. platovou třídu,
  • další benefity z FKSP:
  • příspěvek na stravu
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na vitamínové balíčky
  • příspěvek na životní a pracovní jubileum a další.

 

Co bude náplní Vaší práce?

  • komplexně zajišťovat elektronickou a spisovou službu, předarchivní péči o dokumenty,
  • zajišťovat doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek,
  • vést spisovou agendu organizace,
  • usměrňovat a koordinovat spisovou službu, včetně zpracování skartačních návrhů
    a zpracování příslušných vnitřních předpisů,
  • zpracovávat podklady do Registru smluv, zveřejňovat nově uzavírané smlouvy s plněním nad 50 tis. Kč bez DPH, vést  evidenci smluv,
  • zajišťovat administrativu směrnic a metodik organizace,
  • zajišťovat agendu vnitřních předpisů (přijetí změn, nahrání aktuálního souboru na server a zveřejnění).
  • zaprotokolovávat dokumenty a vedení jejich evidence včetně korespondence,
  • administrativní práce dle potřeb vedoucího úseku provozního,
  • administrativní práce dle potřeb ředitele.

 

Co musíte doložit?

  • Písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
  • jméno a příjmení, titul zájemce,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost zájemce,
  • místo trvalého pobytu,
  • datum a podpis zájemce.

 

  • K přihlášce je nutno doložit:
  • strukturovaný životopis,
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • v případě přijetí do pracovního poměru, nutné doložení výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců.

 

Kde budete pracovat?

  • Místo výkonu práce:  Mitrov 1, 592 53  Strážek
  • Pracovní doba:        6. 00 – 14. 30 hod.

  

 

Kde a do kdy čekáme na Vaše přihlášky v písemné podobě?

  • Na adrese : Domov pro seniory Mitrov, p. o., Mitrov 1, 592 53 Strážek, do 14. 4. 2023
  • Po předchozí domluvě nabízíme možnost prohlédnout si zařízení a získat podrobnější informace o uvedené pozici ještě před vlastním výběrovým řízením.
  • Na obálku napište: " Výběrové řízení – Administrativní a spisový pracovník“.

.

 

  • Kontaktní osoby:
  • Zuzana Svobodová, tel.: 566 591 811, mob.: 603 707 214, e-mail: mzdy@domovmitrov.cz
  • Marta Musilová, tel.:566 591 818, mob.: 603 718 583, e-mail: ekonom@domovmitrov.cz

 

  • Kdy můžete nastoupit?

   Nástup je možný od 1. 5. 2023, případně dle dohody později.

 

 

Přílohy přihlášky uchazečům nevracíme, můžete si je osobně vyzvednout do 30 dnů po ukončení výběrového řízení v kanceláři personalistky. Nevyzvednuté přílohy skartujeme.

 

Vyhrazujeme si právo zrušit výběrové řízení

a nevybrat žádného z uchazečů bez udání důvodů.