Podávání stížností a pochval

Vážení klienti, zaměstnanci, osoby přicházející do zařízení, pokud dojde k situaci, kterou vnímáte jako porušení vašich práv nebo práv vašich blízkých, máte možnost podat stížnost. Pokud chcete svoji připomínku vznést ihned, neváhejte a obraťte se na pracovníky ve službě, vedoucí pracovníky oddělení služby DS, DZR nebo sociální pracovnice. Pokud má vaše připomínka závažnost stížnosti, napište nebo zatelefonujte ji řediteli nebo zřizovateli. Jak přesně postupovat při podání stížnosti se dočtete v Manuálu pro podání stížnosti (viz. níže).

Kromě stížností vítáme také pochvaly.

Stížnosti i pochvaly jsou pro nás nástrojem pro posouzení  a zvyšování kvality poskytovaných služeb.

 

Manuál pro podání stížnosti

Manuál pro podávání stížností se rozbalí po otevření odkazu  (viz. výše).